אופניים חשמליים ביגפוט – הקסם של הגלגל הרחב

אופניים חשמליים ביגפוט – הקסם של הגלגל הרחב

אופניים חשמליים ביגפוט הם הטרנד הכי בולט, תרתי משמע. הרוכב החשמלי מסביר למה כדאי לכם לא להתפשר על הצמיגים שלכם

אתר “הרוכב החשמלי” מקבל מדי חודש מאות פניות מלקוחות שרוצים לקנות אופניים חשמליים. אפשר להגיד גם ש-9 מכל 10 מהרוכבים מחפשים אופניים חשמליים ביגפוט. כלומר, אופניים חשמליים עם צמיגים רחבים. 

הטרנד העבה, שהגיע לישראל לראשונה לפני כשלוש שנים, והפך כיום לסטנדרט שיש בכמעט 80% מהדגמים, שינה לחלוטין את הרכיבה הממונעת. מעבר לכך שלפני כל קנייה של אופניים חשמליים ביגפוט כדאי להתייעץ עם הרוכב החשמלי (לחצו כאן), הנה כמה יתרונות מרכזיים (וגם חסרונות) שכדאי להכיר. 

אופניים חשמליים ביגפוט – יציבות לפני הכל

מלבד המראה האלנטי והספורטיבי שמגרד את הקטגוריה של האופנוע החשמלי, אופניים חשמליים ביגפוט הם קודם כל בטיחותיים. גלגלים רחבים מעניקים יציבות ומסוגלים להתמודד בקלות עם תנאי קרקע משובשים. 

קראו עוד:

בנוסף ידוע שבישראל יש חובה לרכוב על הכביש ורכיבה על המדרכה ללא שביל אופניים מסודר עלולה להוביל לקנס גבוה. כשהרוכב החשמלי יורד לכביש, גלגלים רחבים מספקים נוכחות מצוינת. אופניים חשמליות ביגפוט משתלבות היטב גם בכבישים סואנים וצפופים. 

מה זה פאט ומה זה מיני פאט?

המידה הסטנדרטית של צמיגים אופניים חשמליים שאינם “ביגפוט” היא משהו בסביבות 2.25 אינצ’. בכל הנוגע לאופניים עם צמיגים רחבים, אנחנו מדברים כיום (2021) על שתי מידות מרכזיות:

  • 4 אינצ’ – גלגלי בלון. 
  • 3 אינצ’ – “מיני פאט”

בד”כ, אופניים חשמליים ביגפוט הם אופניים חשמליים עם צמיגים בעובי של 4 אינצ’. מה שקרוי גם “פאט” או “גלגלי בלון”. עם זאת יש גם לא מעט דגמים מאד פופולריים שנמכרים עם מידת הביניים של 3 אינצ’. 

דגמים אלה מספקים שילוב מעולה בין צמיגים רחבים לצמיגים רגילים. מצד אחד הם יציבים ובטיחותיים, ומצד שני אינם מכבידים את משקל את האופניים ולא פוגעים בגמישות הקיפול. 

אופניים חשמליים ביגפוט – כל מותג וה”פאט” שלו

רבים מהלקוחות שפונים אלינו לאתר הרוכב החשמלי חושבים ש”ביגפוט” זה שם של דגם ספציפי. טעות נפוצה שכן זה בעצם מעין שם גנרי לכל אופניים חשמליים עם גלגלי 4 אינצ’. 

בישראל יש כיום בערך כ-20 מותגים שונים של אופניים חשמליים, וכמעט לכל חברה יש מספר דגמים של אופניים חשמליים ביגפוט. 

בדרך כלל הדגמים גם מאובזרים ויוקרתיים

אופניים חשמליים ביגפוט הם בדרך כלל אופניים חשמליים יקרים ולא רק בגלל הצמיגים. מדובר במקרים רבים בדגמי פרמיום שכוללים גם אבזור מתקדם, מנועים חזקים, מושבים סופר-נוחים, סבל חזק ויציב, שיכוך מלא, מזלג קדמי כפול גבוה ועוד. 

יש גם חסרונות?

לכל דבר טוב יש גם חסרונות, וכך גם לגבי אופניים חשמליים עם גלגלי בלון. דבר ראשון, אופניים חשמליים ביגפוט חשופים יותר לפנצ’רים מהסיבה הפשוטה ששטח הפנים של הצמיג גדול יותר. 

בנוסף, גלגלים עבים מגדילים את המשקל של האופניים כך שאופניים חשמליים עם צמיגי בלון יכולים בקלות לטפס למשקלים של 30-35 ק”ג. זאת בניגוד למשקל של האופניים החשמליים הרזים שעומד בממוצע של 20-25 ק”ג בלבד. 

עוד חיסרון הוא פחות גמישות בקיפול. כשאתם מעוניינים להכניס את האופניים לבגאז’ של הרכב או של האוטובוס, או כשאתם רוצים לקפל אותם בשביל לעלות במעלית קטנה, אופניים חשמליים ביגפוט הם מסורבלים יותר. 

כך גם יש גם הגבלות על אופניים חשמליים עם גלגלים עבים בעלייה לרכבת ולתחבורה ציבורית. לכן, במידה שאתם מתכננים להשתמש בפתרונות התחבורה הללו, תחשבו פעמיים לפני שאתם קונים מוצר מסוג זה. 

איך בוחרים אופניים חשמליים ביגפוט?

התשובה ברורה – מתייעצים עם הרוכב החשמלי. באתר הרוכב החשמלי אנו מספקים מדי יום מידע לעשרות לקוחות שמחפשים אופניים חשמליים מסוגים שונים. כולל המלצה על חנויות סופר-אמינות ועל הדגמים הכי טובים שיש כיום בשוק. אל תתפשרו ופשוט דברו איתנו. ליצירת קשר עם הרוכב החשמלי לחצו כאן

רובוט ריידר 1000A

רובוט ריידר אופניים חשמליים חנות היבואן הרשמי. המחירים הכי טובים לקנות רובוט אופניים חשמליות
Previous
Next

קנו ישירות מהיבואן - התחייבות למחיר הנמוך ביותר

רוצים לקבל הצעת מחיר מיוחדת? לפרטים ורכישה ישירות מהיבואן השאירו פרטים ויחזרו אליכם בהקדם!

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך