איתוראן לאופניים חשמליות – הסוף לגניבות

איתוראן לאופניים חשמליות – הסוף לגניבות

בואו נדבר דוגרי. אין דבר יותר מתסכל מאופניים חשמליים שנגנבו ואין רוכב שלא חושש בכל פעם שהוא קושר את האופניים לפרק זמן של יותר מ-10 דק’. גם אם תקחו את הסוללה וגם אם תקשרו מול פיצוציה ברחוב סואן עם המנעול הכי חזק בשוק – הגנבים, לצערנו, יודעים את העבודה. הם עובדים בצוותים, מיומנים במשימתם ויכולים “להרים” אופניים או קורקינט בתוך שניות ספורות. 

אז מה עושים? אל דאגה, הרוכב החשמלי איתכם. בעקבות פניות רבות שהגיעו אלינו יצאנו למסע בין יבואני מכשירי איתור. ביקרנו בחנויות ריגול, ראינו מכשירי איתור לאופניים חשמליים ומנעולים חכמים, בדקנו שלדות מג’ופסות וכידונים מאוכנים, וחזרנו עם תשובות.

הבשורה החשובה מגיעה מחברת איתוראן שמוכרת מתחום הרכב והאופנועים. החברה השיקה לפני קצת יותר משנה מערכת חדשנית של איתוראן לאופניים חשמליים וקורקינטים חשמליים. 

עלות ההתקנה עומדת כיום על כמה מאות שקלים בלבד וניתנת לביצוע בחנויות ספציפיות או בסניפי השירות של איתורן. עם הצלחה לא מתווכחים והמערכת של איתוראן לאופניים חשמליות וקורקינטים חשמליים הותקנה כבר על כמעט 10,000 כלים (קצב של מאות בחודש). המכשיר מוחבא היטב בכל אופניים חשמליים ובמקום בו גנבים מעטים בלבד יחשדו (גם אנחנו הופתענו כששמענו). 

יש התרעה? האוכפים של איתורן מגיעים ומוצאים את הכלי

החשיבות הגדולה של המערכת היא לא רק טכנולוגית אלא שיש לאיתורן צוות של מאות “אוכפים”. כלומר, נציגים מטעם החברה שיקבלו את הדיווח ויצאו לשטח בכדי למצוא את הכלי. כן, גם אם הוא הוחבא במהירות בדירת מרתף בדרום תל אביב. 

היתרון הנ”ל, מעבר לשם של איתורן והטכנולוגיה החדשנית, הוא זה שהופך את מכשיר האיתור הזה לכל-כך אפקטיבי. זהו איתורן לאופניים חשמליות שמגיע לא רק עם שאגה אלא גם עם שיניים. 

המערך המבצעי עובד ברמה של 24/7 עם 100 אוכפים הפועלים בעיקר באזור גוש דן. חשוב להדגיש זאת שכן נכון להיום שירותי האכיפה המשלימים של האפליקציה לא זמינים בפריסה ארצית. 

 

 

איתוראן לאופניים חשמליות הוא לא רק GPS ומענה נגד גניבות. מדובר במערכת טכנולוגית שמספקת לכם עוד לא מעט פיצ’רים שיחברו אתכם לכלי ברמה שטרם הכרתם. למשל:

  • תדעו במיקום הכלי באפליקציה בכל רגע נתון (כולל עד 30 ימים לאחור). 
  • תקבלו התרעה על תחילת נסיעה (ואם אתם לא שם זו נורה אדומה). 
  • תקבלו התרעות “לפעילות חריגה” כמו טלטול או גרירה. 
  • תוכלו לקבל התרעה לפי “גדר ווירטואלית”. למשל, האופניים שלכם חוצים את איילון למרות שאתם מעולם לא נסעתם איתם מזרחית מרח’ וייצמן. 
  • תקבלו התרעה על כך שהאופניים בתנועה מעבר לשעות שהגדרתם. 
  • תקבלו התרעה על מהירות לא הגיונית. למשל, אם האופניים שלכם נוסעים במהירות של 100 קמ”ש אז כנראה שמי העמיס אותם על רכב והוא נמצא במנוסה. 
 

 

התראות: רעידה, גרירה או חציית גדר 

דמי מנוי סבירים ונוחים

סוללת גיבוי איכותית שמחזיקה ל-4 ימים

אפליקציה ייעודית 

מוסלק במקום שאף גנב לא חושב עליו

מתאים כמעט לכל האופניים והקורקינטים

GREENBIKE TORO (2022)

גרין בייק טורו אופניים חשמליים, אופניים חשמליות גרין בייק, אופניים חשמליים איכותיים

קנו ישירות מהיבואן - התחייבות למחיר הנמוך ביותר

רוצים לקבל הצעת מחיר מיוחדת? לפרטים ורכישה ישירות מהיבואן השאירו פרטים ויחזרו אליכם בהקדם!

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך