אינוקים XO 2022 | הרוכב החשמליאינוקים XO 2022 | הרוכב החשמלי

אינוקים XO מודל 2022

אינוקים קורקינטים חשמליים
Previous
Next

קנו ישירות מהיבואן

רוצים לקבל הצעת מחיר מיוחדת? לפרטים ורכישה ישירות מהיבואן השאירו פרטים ויחזרו אליכם בהקדם!

אינוקים XO חוזר במודל 2022 עם שדרוגים טכנולוגיים. עיצוב מעורר השראה, יציבות נהדרת, סוללה עוצמתית, מנוע חזק ביותר, קיפול מהיר ושלל הפתעות נוספות. הקורקינט החשמלי שהפך לסמל והמותג הישראלי שחצה מזמן את הים, משווק כעת לא רק בסניפי אינוקים הרשמיים אלא גם אצל מספר מצומצם של משווקי משנה מורשים (שנבחרו בקפידה). 

אינוקים XO הוא אחד הדגמים הפופולריים ביותר של אינוקים ולא בכדי. זהו קורקינט חשמלי שעשוי כידי מעשה אמן עם מערכות טכנולוגיות משופרות, עיצוב נקי וקיפול מהיר ונוח. הקורקינט מוביל בקטגוריית ספורט-שטח-אורבני בזכות חיבור בין כוח, עמידות, קומפקטיות, יעילות אנרגטית, סטייל ופטנטים. 

אינוקים XO מצויד במנוע עוצמתי שמאפשר חלוקה חכמה של האנרגיה ובסוללת ליתיום-יון בסטנדרטים הגבוהים בעולם. הרוכבים על הכלי נהנים ממומנט חזק ומטווחי נסיעה ארוכים המשתרעים אפילו עד 60 ק”מ ללא הטענה. מערכת המתלים הייחודית (פטנט) מעניקה יציבות גם בכבישים סואנים וגם בתנאי שטח מורכבים (כולל מעברי כביש-מדרכה-שביל אופניים). 

וולט

48

טווח נסיעה

כ-60 ק״מ

אמפר

21

מתקפלים

כן

משקל

כ-29 ק”ג בלבד

בלמים

בלימה כפולה – קדימה ואחורה

קוטר גלגלים

10 אינצ’

מחיר

7,500-8,500 שקלים

יציבות

מתלים יציבים – פטנט רשום

סוללה וטווח נסיעה – סוללת ליתיום-יון איכותית ביותר בעלת עוצמה של 48V והספק של 21 אמפר/שעה. טווח נסיעה של כ-60 ק”מ ללא הטענה. מהירות חלקה והאצה בטוחה בכל תנאי שטח. 

מנוע – מנוע ברשלס קל וחזק המספק ביצועים מרשימים ומאפשר התמודדות מצוינת גם עם עליות או שטחי מורכבים. 

קיפול – אין כמו הקיפול של אינוקים וזה נכון גם לגבי אינוקים XO. קיפול מהיר, פשוט וקל אחיזה. כמה שניות והקורקינט אצלכם ביד. 

משקל – 29 ק”ג בלבד והשקעה רבה של אינוקים ביצירת כלי תחבורה חשמלי חזק מחד וקל מאידך. ניתן לאחיזה בקלות וללא מאמץ. 

בלמים – מערכת בלימה כפולה גם בגלגל הקדמי וגם בגלגל האחורי. מערכת הבלימה המשופרת מעניקה בטיחות רבה לרוכבים ומגנה עליהם גם לאחר מהירות גבוהה, בפיתולים או בירידות תלולות. 

גלגלים – גלגלים פנאומטיים חזקים בקוטר של 10 אינצ’ המספקים שילוב מנצח בין קוטר קטן ליציבות גדולה. שמירה על הרוכב בכל רגע נתון.