אופניים חשמליים יד 2 – האם כדאי לקנות?

אופניים חשמליים יד 2 – האם כדאי לקנות?

ענף האופניים החשמליים במדינת ישראל הוא ענף משגשג. מדי שנה מציפים את שוק האופניים החשמליים עשרות אלפי אופניים חשמליים חדשים. הדגמים הולכים ומשתכללים ודגמים חדשים נכנסים לשוק מדי חודש. כמו בכל תחום אחר, עולה השאלה – האם כדאי להצטייד באופניים חדשים, או שכדאי לרכוש אופניים חשמליים יד 2. לרכישת אופניים חשמליים יד 2 יש כמובן את היתרונות שלה, אך גם לא מעט בעיות. הרוכב החשמלי סוקר עבורכם את היתרונות והחסרונות ברכישת אופניים חשמליים יד 2 ומסביר איך לעשות זאת נכון.

איפה קונים אופניים חשמליים יד 2?
מי שמעוניין לרכוש דגמי אופניים חשמליים חדישים כמו גם ליהנות מהמגוון הרחב שתעשיית האופניים החשמליים מציעה לנו, יוכל לעשות זאת באופן המיטבי ברכישת אופניים חשמליים חדשים.
יחד עם זאת, כלי האופניים החשמליים הופך פופולארי מיום ליום, ובהתאם – היצע האופניים החשמליים יד 2 הופך להיות מרשים. ישנם מספר לוחות אופניים חשמליים יד 2 ברחבי האינטרנט, כמו גם קבוצות פייסבוק פעילות, בהם תוכלו למצוא פרסומים של אופניים חשמליים יד 2 המוצעים למכירה.
בנוסף, וזאת חשוב להכיר, ניתן לרכוש אופניים חשמליים גם בחנויות אופניים חשמליים. כן, כן. ישנן חנויות אופניים חשמליים שמחזיקות במלאי שלהן אופניים חשמליים יד 2. הן מציעות את האופניים למכירה רק לאחר שבדקו אותם ומצאו כי הם ראויים לרכיבה על הכביש. היתרון הגדול שברכישה כזו, היא שהחנות מציעה אחריות על האופניים החשמליים ונותנת לכם “אישור” שאתם קונים סחורה טובה.

יתרונות וחסרונות ברכישת אופניים חשמליים 2
החסרונות הבולטים ברכישת אופניים חשמליים יד 2 הם כי היצע האופניים על פי רוב מצומצם מזה העומד בפני מי שרוכש אופניים חשמליים חדישות. בנוסף, כאשר רוכשים מאדם פרטי, קשה לדעת בוודאות מה איכות הסחורה הנרכשת והאם יש תקלות נסתרות (גם אם מבצעים נסיעת מבחן, לא תמיד התקלות מתגלות באופן מיידי). לבסוף, ולאור תופעת הפשיעה הענפה בענף, קיים חשש שרוכשים אופניים גנובים.
עדיין, רכישת אופניים חשמליים יד 2 מגלמת בתוכה גם לא מעט יתרונות. ראשון במעלה הוא כמובן המחיר. על פי רוב המחיר של אופניים חשמליים, אף אם היו בשימוש זמן קצר בלבד, יהיה זול משמעותית מאשר זה של אופניים חשמליים חדשים.
בנוסף, אופניים חשמליים יד 2 על פי רוב יהיו פחות “גניבים” שכן מושכים פחות תשומת לב. ממילא, “כאב הלב” בגניבתם יהיה פחות, לאור זה שהוצאתם מכיסכם פחות כסף כדי לרכוש אותם.
ולבסוף, רכישה יד 2 היא ירוקה יותר, שכן ממחזרים את הקיים במקום רכישה של סט אופניים חדש. כלומר, יש אפשרות לשכלל את המהפכה הירוקה של האופניים החשמליים אף יותר.

מה צריך לבדוק כאשר רוכשים אופניים יד 2?
אם הגעתם לכאן, והחלטתם שהיתרונות ברכישת אופניים חשמליים יד 2 עולים על החסרונות בהם, הכנו לכם רשימת בדיקות שכדאי לבצע בעת רכישת אופניים חשמליים יד 2.
אפשר לראות חשבונית?
דבר ראשון, כדאי שתבקשו מהמוכר חשבונית קבלה של רכישת האופניים. גניבות אופניים חשמליים עולות בעשרות אחוזים מדי שנה. על מנת לוודא כי אין מדובר באופניים גנובים, עליכם להשוות את המספר הסידורי של האופניים המוטבע על השלדה, למספר הסידורי המופיע על גבי החשבונית.
כמה זמן האופניים היו על הכביש?
השאלה הזו חשובה כי היא יכולה לסייע להבין מה מצב הסוללה. הסוללה היא אחד הרכיבים החשובים – והיקרים – באופניים החשמליים והיא כמובן תשפיע באופן משמעותי על מידת ההנאה שלכם על האופניים. למעשה, הבטריה מגדירה את האופניים מבחינת מהירות וטווח נסיעה. ככל שהבטריה חזקה יותר, וככל שאיכותית יותר, כך התפוקה שלה תהיה בהתאם.
סוללות לא מחזיקות לנצח, ולכל סוללה אורך חיי סוללה משתנה – כאשר על פי רוב, מדובר על משך חיים של בין שנתיים וחצי לשלוש וחצי שנים (כתלות במספר הטעינות). “גיל” האופניים וטווח הנסיעה שעברו, יכולים להעיד על איכות הסוללה, ובהתאם צריכים להשפיע על המחיר שתהיו מוכנים לשלם עבור האופניים.
כמה זמן האופניים לא היו בשימוש?
היבט נוסף שמשפיע על הסוללה, ובהתאם על איכות האופניים, הוא כמה זמן האופניים החשמליים “עמדו” ללא שימוש. אם לא נעשה בהם שימוש תקופה ארוכה, ובהתאם לא הוטענו משך תקופה, איכות הסוללה עלולה להיפגם באופן משמעותי. זהו פרמטר נוסף שכדאי לקחת בחשבון בהערכת מחיר האופניים.
מה איכות הגלגלים?
נדמה שלא צריך להכביר במילים על החשיבות הבטיחותית של צמיגים טובים. עומק החריצים של הצמיגים יגלו לכם את מה שאתם צריכים לדעת. צמיגים שנראים רעועים הם כאלו שוודאי תצטרכו להחליף בזמן הקרוב, ויש להוסיף זאת לעלות האופניים ובהתאם לקבל החלטה בדבר כדאיות המחיר המוצע.
בלמים ושלדה
אלמנטים נוספים חיוניים באופניים חשמליים הם הבלמים והשלדה. הבלמים הם אחד מהחלקים החשובים ביותר באופניים חשמליים, וכדאי לנסות להתרשם מהם בנסיעת מבחן (וכדאי לנסות אותם במהירות המקסימאלית של האופניים). אשר לשלדה, ראו שהיא במצב סביר ואינה חבולה.
בדיקה מקצועית בחנות אופניים חשמליים
גם אם אתם קונים אופניים חשמליים מאדם פרטי, ישנן חנויות שמציעות שירות “בדיקת אופניים יד 2”. רצוי לעשות בדיקה כזו על מנת שתוכלו להיות שקטים שהאופניים החשמליים עומדים בתו תקן, בטיחותיים ואיכותיים.

לסיכום, אופניים חשמליים יד 2 יכולים להיות פתרון מצוין עבור מי שרוצה לרכוש אופניים חשמליים במחיר מוזל, וכן לתרום לאיכות הסביבה על הדרך. אבל כדאי לוודא שעושים זאת נכון, למען הבטיחות והשקט הנפשי שלכם.

GREENBIKE TORO (2022)

גרין בייק טורו אופניים חשמליים, אופניים חשמליות גרין בייק, אופניים חשמליים איכותיים

קנו ישירות מהיבואן - התחייבות למחיר הנמוך ביותר

רוצים לקבל הצעת מחיר מיוחדת? לפרטים ורכישה ישירות מהיבואן השאירו פרטים ויחזרו אליכם בהקדם!

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך