חנויות אופניים חשמליים בפתח תקווה

חנויות אופניים חשמליים בפתח תקווה

פתח תקווה מודל 2019 היא לא רק שכונות חדשות ומגדלי מגורים יוקרתיים, ולא רק מוקד משיכה עבור אוכלוסיות איכותיות מכל רחבי הארץ (ואזור המרכז בפרט). אם המושבות הישראליות צוברת בשנים האחרונות תאוצה בדרך להגדרתה כאחת מבירות האופניים של ישראל. תנאי הטופוגרפיה המצוינים, לצד למעלה מ-40 ק”מ של שבילי אופניים ייעודיים, הניחו פתח-תקוואים רבים על רכבים דו-גלגליים. הדברים נכונים גם לגבי חנויות אופניים חשמליים בפתח תקווה, הנפתחות בעיר חדשות לבקרים.

לשבילי האופניים הללו מצטרפים בשנים האחרונות המון רוכבים חשמליים. רבים מהם מתגוררים בשכונות החדשות במערב פתח תקווה (אם המושבות, נוה גן וכדומה), ונעזרים באופניים חשמליים בכדי להגיע לעבודתם בקריית אריה, קריית מטלון ואפילו בני ברק, רמת גן ותל אביב. יתרה מזו, על פי פרסומים משנת 2019, בקרוב אמור להיסלל שביל אופניים חדש המחבר את ציר אם המושבות בפתח תקווה עם כביש 4, בואך רמת החייל. בקצה השני של הציר הנ”ל, העירייה מדברת על השקעה של כ-2 מיליון שקלים במתיחת שביל האופניים מאם המושבות עד למרכז העיר (בין השאר על ידי סלילת מעבר תת קרקעי ייעודי מתחת לפסי הרכבת הקלה).

כל הנתונים האלה מתכתבים עם השקתו הדרקונית של פרויקט “אופנידן”, שאמור לייצר רשת של אוטוסטרדות בינעורניות לאורך כ-100 ק”מ של שבילי אופניים בטוחים, רציפים ורחבים. רשת שעלותה מוערכת בכ-620 מיליון שקלים ועתידה לחבר בשבילי אופניים לא פחות מ-14 רשויות מקומיות (כולל פתח תקווה, כמובן).

כשהתחלנו לגייס חנויות אופניים חשמליים בפתח תקווה לאתר שלנו, לא הייתה זו משימה מורכבת מדי. כשם שמספר הרוכבים החשמליים בפתח תקווה עולה בקצב מהיר, כך גם צומח מספר החנויות. לצד לא מעט חנויות אופניים בפתח תקווה שכבר פועלות בעיר מזה שנים רבות, ואשר חלקן נחשבות למותגים בפני עצמן, אנו רואים חדירה מאסיבית של “שחקנים חדשים”. החל מהשקת סניפים של רשתות אופניים בפתח תקווה וכלה בפתיחתן של “חנויות פרטיות”.

חנויות אופניים בפתח תקווה, איך בוחרים את החנות הנכונה?

כידוע, אחת ההמלצות הראשונות לגבי בחירת חנות אופניים חשמליים היא המיקום הגיאוגרפי. קצת כמו החוק העתיק מעולם הנדל”ן (מיקום, מיקום, מיקום), גם בבחירת חנות אופניים חשמליים בישראל המיקום משחק תפקיד. זאת מן הטעם הפשוט שלאחר שביצעתם את הקנייה בחנות הספציפית, תרצו לחזור אליה לטובת תיקונים ושדרוגים. בפרט לאור העובדה שאופניים חשמליים הם מעין “רכב קטן”, הדורש באופן קבוע תחזוקה שוטפת. תחזוקה הכוללת גם פתרונות לתקלות יומיות כמו פנצ’רים או חיזוקי בלמים (עד כדי החלפת רפידות), וגם מענה לצרכים מורכבים יותר (שבר בשילדה, טרייד אין לאופניים ישנות, אובדן מפתח ועוד).

מכיוון שישראל היא מדינה קטנה, וגם פתח תקווה היא איננה ניו-יורק, המיקום הגיאוגרפי של החנות בפתח תקווה הוא לא חזות הכל. ראשית, פעמים רבות הרוכב החשמלי מחפש דגם אופניים ספציפי, ולא כל חנות משווקת את כל הדגמים (ישנן חנויות אופניים חשמליים שמשווקות אפילו דגם אחד בלבד, וגם חנויות עם מספר דגמים לא יכולות להציע את כל “הענף” במרחק נגיעה). שנית, קיימים שיקולים נוספים שנכנסים למשוואה כמו העדפה של הרוכב או הרוכבת לרכוש מחנות שהינה חלק מרשת, רצון לקנות ישירות מחנויות יבואן וכדומה.

מה עם תיקון אופניים חשמליים בפתח תקווה?

כל מי שמתנייד באמצעות אופניים חשמליים בפתח תקווה, כמו בכל מקום אחר בארץ, זקוק באופן תכוף לשירותי תיקונים. מבחינה זו, חשוב לדעת כי מרבית חנויות האופניים החשמליים בפתח תקווה יציעו לכם גם מענה של מעבדה מקצועית. כלומר, גם אם קניתם אופניים חשמליות בפתח תקווה בחנות א’, תוכלו בד”כ לקבל שירותי מעבדה גם מחנות ב’. אולם סביר להניח שחנות א’, הרואה בכם “לקוח אישי”, תשמח לסייע באופן רחב יותר. למשל, ייתכן בהחלט כי תיקונים פשוטים שאינם דורשים מאמץ (כמו לדוגמה חיזוק בורג בכידון או מתיחת כבל בלמים) ייעשו בחנות א’ אפילו ללא תשלום נוסף.

איך מוצאים חנות אופניים בפתח תקווה?

לסיום, שאלת השאלות – איך מוצאים חנות אופניים חשמליים בפתח תקווה. והתשובה, ממש כאן. אתר “הרוכב החשמלי” הוקם בדיוק לשם כך. אנו גם מספקים לכם מידע עדכני אודות ענף האופניים החשמליים בישראל (בבלוג שלנו וכן במדריך אופניים חשמליים), וגם מאפשרים לכם לאתר חנות אופניים חשמליים באזור מגוריכם. היכנסו לאינדקס החנויות ומצאו את החנות המתאימה לכם.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך