מצד שני השירות לא יכול להיות מתומחר כמו בחנות עצמה. כמו כל בעל מקצוע, מתקן אופניים חשמליים עד הבית חייב לעבוד על מינימום מסוים. לכל הפחות בכדי לכסות את עלות הביקור והחלקים.
“ברור לי שהלקוחות שלנו הם לא אלה שמחפשים את המחיר הכי טוב אלא את השירות והערך המוסף”, אומר אבירם, “עלות התיקון בבית הלקוח או במשרד יכולה להיות גבוהה פי שניים מהעלות של אותו התיקון בחנות, אבל כמובן בלי הטרחה של להגיע לחנות, לחכות בתור, לבזבז חצי יום עבודה ובעיקר להתרגז ולהתבאס”.
עלות הביקור בביסיפיקס מתחילה ב-150 ש”ח לביקור. אם זה טיפול קטן, המחיר מתווסף להגעה, ובמידה שהטיפול מורכב (ויקר) יותר, ניתן לעתים לקזז עד כמה שאפשר.
עובדים לפי אזורים גאוגרפיים
מתקני קורקינטים חשמליים ואופניים חשמליים עובדים לפי אזורים גיאוגרפיים. זאת מן הטעם הפשוט שגם גורם הזמן משחק כאן תפקיד. “אני לא יכול לתת לאדם לחכות בגשם או בשמש יותר מדי זמן, ולכן אני מגדיר את רדיוס העבודה של ניידת השירות מראש”, אומר אבירם, “אצלנו הגזרה מתחילה בצפון הישן של תל אביב, ונמשכת לשרון. בעיקר הרצליה, כפר סבא, רמת השרון וכו’. חשוב לנו להגיע מהר, ולא לצאת מהגבולות לאורך כל המשמרת”.
אבירם מסביר כי רוב הלקוחות של החברה הם רוכבים חשמליים שהאופניים או הקורקינט הם כלי התחבורה העיקרי שלהם. “כשאופניים או קורקינט משמשים אותך ככלי תחבורה, וכאשר בלעדיהם אתה לא יכול להגיע למשרד או הביתה, ברור שאתה צריך פתרון בכל זמן נתון”, הוא אומר.
“ניידת השירות שלנו מאפשרת לרוכבים להמשיך את היום שלהם בראש שקט. האופניים החשמליים התקלקלו? קח מונית, תשאיר לי מפתח ואני כבר אגיע אליך הביתה ואטפל בזה. כשתחזור בערב, הכל יהיה מסודר פיקס”.
תיקון אופניים חשמליים עד הבית עושים באהבה
לצד עובדים המועסקים באזורי המסחר והתעשייה של השרון וצפון תל אביב, אבירם משרת גם לקוחות מכל הסוגים. כולל בני נוער שזקוקים לפתרון. “אתה יודע כמה הורים הודו לי על כך שהצלתי אותם מהתענוג שכרוך בלקיחת האופניים החשמליים של הילד למעבדה בגלל פנצ’ר או צג תקול?”, הוא אומר.
“מעבר לזה, כשאנחנו מגיעים אז אנחנו עושים את העבודה באופן מקיף. תמיד מחזקים בלמים, מסדרים שלדה, משמנים את השרשרת, בודקים את הסוללה. הגישה שלנו היא שאם כבר הזמנת טכנאי אופניים והוא כאן, אתה רוצה שייתן התייחסות גם לתחזוקה השוטפת”.